4 juni 2013

Lyckoblommorna sprider sig!

Här om dagen satt jag på en restaurang och planerade överraskningar tillsammans med en vän. I väntan på maten vek jag några lyckoblommor då damen vid bordet bredvid plötsligt såg på oss och utbrast "Men vilka vackra!"
"Vill du lära dig hur man gör?" svarade jag, och det dröjde inte länge förrän vi alla tre satt och vek lyckoblommor. En stund senare kom servitrisen fram och ni må tro att hon log stort medan hon placerade beställningen. Kreativiteten hade ju smittat av sig till andra bord ;)
Tänk att så lite kan göra så mycket och även sprida sig vidare :)

Apropå lyckoblommor som jag även gömde hemma hos personer som Jesper och jag sov hos under den otroliga cykelresan Nordkap - Sydspanien... 
 




Bilden ovan är från glädjespridningsräden i Halmstad då jag och vår värd begav oss ut i den pirriga sommarnatten och placerade en liten lyckoblomma i alla tomma cykelkorgar som vi fann 




Låt er inspireras, ge er hän och sprid glädje!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar