9 juni 2013

Jag borde bli tidsmiljonär

Vad borde jag bli när jag blir stor? Tidsmiljonär! Här är några plock från de senaste dagarna. Först ut, smörstekta maskrosknoppar! Godast är att plocka de som växer närmast marken :)


                                              "Hmm.. en möbel med potential att smycka och pryda mitt nya paradis" tänkte jag när jag gick en runda på Röda Korset. Och vips så fylldes lördagen av möbelommålning i ljuvlig sol :)


...så här bra blev det! :D
Söndagen bjöd på rundvandring och planering på Myrö slott inför min fd kombo Mia och bästa Josefs bröllop där jag fått äran att vara toastmadame. Mysig cykeltur på vägen hem :)
Kvällen innehöll tillsyn av jordgubbslandet, utplantering av broccoli och tjuvning av tomater :)
...och så dekorerade jag äppelträdet med några schyssta ljuslyktor :)












Nu, Kram och Natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar