5 maj 2013

Det hemliga paketet - Pay it forward

Här om dagen fann jag ett hemligt paket i min brevlåda..! Inslaget i ett av de vackraste papperna utan ett spår av något enda handskrivet ord. Spännande var det minsann! På baksidan fann jag ledtråden och fick bläddra tillbaka flera månader bland mina meddelanden på Facebook. Här är en status från förra året som jag har kommenterat och alltså lovat att hålla:

"2013 Creative Pay-it forward. The first five people to comment on this status will receive from me, sometime in the next calender year a gift- perhaps a book or baked goods, or a candle, music, art - a surprise! There will likely be no warning and will happen whenever the mood strikes me. The catch? Those five people must make the same offer in their FB status. Who's in?"

Sååå himla najs! Den vackra stenen skimrar i blått, grönt och lila. Det är en fluorit och symboliserar den flytande, eviga strömmen av sinnesintryck från den inre och yttre världen som fyller vårt sinne. Skylten är ju charmig eftersom jag under stor del av mitt liv längtat efter att ha minst två kattor och nu har lyckats skaffa det! Ängeln med stjärnan går suveränt ihop med en text jag har i sovrummet och hjärtat känns verkligen passande i mitt välkomnande hem. Klockrent! På kortet stod det skrivet "Till dig  Pay it forward :)"
Jag fullkomligt sprudlar av idéer nu av vad jag ska skicka till de som skrivit upp sig på Min lista. De flesta saker kommer att ta tid, men bra blir det allt! Fortsättning följer :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar