18 september 2013

Tigertomater och dimmiga höstmorgnar

Tio sorters tomater :) På burk :) 
Hihi.. lägg märke till de klockrena etiketterna :p
Tidigare i morse...  
Så många gånger som jag tänkt att Om jag bara hade kunnat så skulle jag med detsamma printa 1000 levande vykort av den omedelbara vyn och sprida dem till alla jag mötte samtidigt som jag utropade "Ser ni!!! Livet är här och nu! Det är Så Vackert!!"Känner ni magin? Den glimtar för resten av dagen och glänser med sin härvaro trots sin dåvaro. Horisonten är långt där borta. Bortom och verkligheten är nära. Återtanken på dessa livets förgyllda ögonblick då jag fått samexistera gör mig Så Tacksam! Det finns hur mycket fantastiskt vackert som helst att uppleva i detta liv. På denna jord. Under min cykeltur till jobbet i morse blev jag så hänförd av naturens skira, vackra obeständighet att jag var tvungen att stanna till flera gånger. Landskapets och dimmans oförutsägbara, saktmodiga skiftningar.. Totalt igenimmade busskurer väckte det lilla busfröet i mig och jag var bara tvungen att stanna till för att skildra ett "God Morgon! :D" och "Morning Sunshine! :D" på glasrutorna. 
Nu ska jag lägga natten på kudden en stund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar