9 september 2013

Länge leve loppislyckan!

Det här inlägget dedikerar jag till alla fantastiska loppisar och loppisfynd genom åren! Jag är som uppväxt på loppis kan man säga. Det började med att jag hasade efter mormor och mamma när jag var pytteliten. Sedan när jag var runt 10 så stod jag själv som säljare och sålde en av mina älskade vinterjackor som jag vuxit ur. Här är de senaste fynden från sammanlagt två loppisar i Örebro till den rara summan av 265 kr och två kramar! 
                                           ...Vive la loppis! :D

Hihi.. är det någon som kan pruta med kramar så är det väl jag ;) (Tänker som hastigast på den 6 månader långa kramturnén genom Europa som jag var medarrangör för.. Sök på 'Unicycling 4 love' eller 'Enhjuling genom Europa')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar